Sarcini

Iata care sunt principalele atribuţii şi sarcini ale unui agent de vânzări

- Să realizeze planul zilnic de vânzări.

- Aduce la cunostiinţă produsele si serviciile firmei clienţilor activi si potenţialilor clienţi.

-Are ca sarcină prioritară mărirea portofoliului de clienţi si a volumului de vânzări.

- Ia permanent legătura cu clienţii pentru fidelizarea acestora.

- Scrie rapoarte referitoare la vânzarea zilnică,nevoile pieţei.

- Are ca scop principal incasarea facturilor,aplicarea unor discounturi clineţilor importanţi si fideli.

- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
 
-Să cunoască temeinic caracteristicile produselor comercializate.
 
-Să păstreze confidenţialitatea asupra tuturor datelor si informatiilor despre structura organizatorică si sistemele proprii de comercializare si despre reţeaua de clienţi a societaţii.