Sarcini
Iata care sunt principalele atribuţii şi sarcini ale unui agent de vânzări
- Să realizeze planul zilnic de vânzări.
- Aduce la cunostiinţă produsele si serviciile firmei clienţilor activi si potenţialilor clienţi.
-Are ca sarcină prioritară mărirea portofoliului de clienţi si a volumului de vânzări.
- Să realizeze planul zilnic de vânzări.
- Aduce la cunostiinţă produsele si serviciile firmei clienţilor activi si potenţialilor clienţi.
-Are ca sarcină prioritară mărirea portofoliului de clienţi si a volumului de vânzări.
- Ia permanent legătura cu clienţii pentru fidelizarea acestora.
- Scrie rapoarte referitoare la vânzarea zilnică,nevoile pieţei.
- Are ca scop principal incasarea facturilor,aplicarea unor discounturi clineţilor importanţi si fideli.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
-Să cunoască temeinic caracteristicile produselor comercializate.
-Să păstreze confidenţialitatea asupra tuturor datelor si informatiilor despre structura organizatorică si sistemele proprii de comercializare si despre reţeaua de clienţi a societaţii.